Zilveno
Zilvowa zielen
Dołączył: 26 Lut 2006
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: ZLD Crew
|
Wysłany: Sob 12:28, 03 Mar 2007 Temat postu: Zasady Panujące w Klanie |
|
|
WŁADZA
*glowna wladze w klanie sprawuje lider klanu
*lider moze wyznaczyc osoby, ktore beda odpowiadac ze dana czynnosc w klanie (np. skryba - zajmuje sie sprawami zwiazanymi z finansami i surowcami)
*wazne dla klanu decyzje beda podejmowane wspolnie.
Lider wyznacza miejsce i czas zebrania, wyslucha opinii zebranych i na tej podstawie zostanie podjeta decyzja
*lider na czas dluzszej nieobecnosci moze wyznaczyc swojego zastepce, ktory zastapi go przez ten czas
FINANSE
*nie obowizuja zadne , konkretne skladki adeny . Na prosbe lidera ( w czasie potrzeby ) wrzucamy adene do klanowego wora , badz tez przekazujemy ja liderowi ( adena ta przeznaczana jest na kucie ladunkow ) . Natomiast jesli chodzi o antyczna adene kazdy klanowicz raz w tygodniu musi zasilic worek klanowy kamieniami/monetami w rownowartosci 200k antycznej adeny ( zakup gemstonow A i S )
*kazdy klanowicz ma obowiazek wrzucania do klanowego magazynu wszystkich surowcow i recept
*kazdy znaleziony przedmiot powinien zostac wrzucony do klanowego magazynu. W zaleznosci od przedmiotu badz sytuacji zostanie on przekazany potrzebujacemu klanowiczowi , rozbity na krysztaly lub sprzedany
Pamietajcie - od tego jak bedziecie wykonywac te punkty zalezy jak szybko kazdy dostanie lepszy sprzet!!
ŻYCIE W KLANIE
*klan ma zapewnic dobra zabawe wszystkim klanowiczom
*Sprzet ofiarowany przez klan nalezy do klanu ale jesli dana osoba dla ktorej kuty byl sprzet pomoze przy kuciu jej i lider podejmie taka decyzje to dany sprzet moze zostac przekazany przy ewentualnym odejsciu z klanu
*wszyscy czlonkowie klanu sa przyjaciolmi
*jezeli ktorys z klanowiczow potrzebuje pomocy- udzielamy jej ( chodzi zarowno o pomoc w szukaniu materialow , przedmiotow do zadania jak i zwyklych polowan zwiazanych ze zdobywaniem doswiadczenia )
*PRZESTRZEGAMY KLIMATU FANTASY! Na kanale klanowym nie musimy trzymac klimatu (co nie oznacza, ze wszystko wolno). Na kazdym kanale w ktorym mamy do czynienie z osoba spoza klanu- rozmawiamy klimatycznie. ZAKAZANE JEST UZYWANIE TKZW EMOTOW ORAZ PRZEKLINANIE
*Wszelkie rozmowy nie dotyczace realiow gry ( wyjscie do sklepu , fajna piosenka , orgazniazacja czasu po za gra ) powinne konczyc sie - /off , wszelkie sprzeczki slowne ( ktore sa nota bene zabronione ) maja byc prowadzone na szepcie badz w druzynie z liderem
*kazdego traktujemy z szacunkiem (nawet najwiekszego wroga)
*osoba ktora otrzymala nowe uzbrojenie od klanu swoj stary sprzet przekazuje na cele klanowe
*zabrania sie przeklinania i wyzywania innych ( chodzi zarowo o klanowiczow jak i wrogow , nie ktore sprawy lepiej przemilczec )
*wspieramy sie wzajemnie we wszystkim co robimy
*wewnatrz klanu nie prowadzimy handlu, przedmioty przekazujemy sobie dobrowolnie ( wyjatkiem sa tutaj shoty za ktore placimy kowalowi cene ich produkcji jak i wymiana antycznej adeny na zwykla adene miedzy klanowiczami )
*dluzsza nieobecnosc nalezy zglosic liderowi badz Radzie Klanu
*nie przedkladamy dobra osobistego nad dobro klanowe
*tylko lider ( badz osoba zastepujaca go na jakis czas ) ma prawo zdecydowac o tym , ze prowadzimy jakies wojny badz wysylamy za kims list gonczy ( nie tyczy sie to ustalonych z zasadami pojedynkow )
*Ze wzgledu na to , ze posiadamy zamek w konkursie 7 znakow zapisujemy sie po stronie Dawna
*Dla polepszenia organizacji ( wyprawy na kolosy , oblezenia zamku , przygody ) zalozony zostal kanal rozmow ( kanal ts'a) nie ma nakazu rozmowy na nim ( moze ktos nie ma mikrofonu , spi w jego pokoju male dziecko badz wstydzi sie swojego glosu ) ale sluchac na sluchawkach zawsze mozna , wskazane jest logowanie sie do rozmow
*wszelkie przewinienia klanowiczow zwiazane z lamaniem powyzszego regulaminu beda karane
Kary za łamanie regulaminu
1. Za używanie wulgaryzmów karalnych(zabronionych przez regulamin AL), na wszelkich kanałach ( z wyjatkiem szeptow gdyz nie są monitorowane :P ) klanowicz na pełna dobę traci możliwość korzystania z funkcji klanowego domku oraz zamku
2. Za używanie skrótów na dowolnym kanale ( z wyjatkiem szeptow gdyz nie są monitorowane :P ) klanowicz również na pełna dobę traci możliwość korzystania z funkcji klanowego domku oraz zamku
Jeśli wyżej wymienione punkty regulaminu zostaną wtórnie złamane przez tego samego klanowicza wymienione przywileje zostaną odebrane na pełen tydzień
Jeśli klanowicz popełni po raz 3 któreś z wyżej wymienionych przewinień traci wymienione przywileje na tydzień oraz otrzymuje kare pieniężną ( sumę ustala lider )
Przy 4 wykroczeniu klanowicz spada w dół w tabelce do kucia
5 wykroczenie = wydalenie z klanu
Jeśli ktokolwiek zostanie przyłapany na chomikowaniu sprzętu bądź dużej ilości materiałów zostaje pominięty w kolejce do kucia ( albo jesteśmy klanem i uzbrajamy się razem albo ten kto chomikuje niech uzbraja sie sam )
Wszelkie przewinienia klanowiczów ( w postaci rycin ) zarówno związane z łamaniem regulaminu AL jak i Fortitudo najpierw przesyłamy do lidera klanu ( jednym słowem niedozwolone jest wysyłanie rycin na klanowiczów od razu do ekipy GM AL ) Za łamanie tego punktu regulaminu żegnamy się z delikwentem , każdy może popełnić błąd .
Za każde zdobyte przez klanowicza 48h godzin odsiadki w wiezieniu swiata AL rowna sie 24h kary dla lidera , lider sam wyznacza kare dla osoby ktora zapewnila mu odpoczynek ( zebranie materialu , zebranie antycznej adeny , przy kilkukrotnym fundowaniu odpoczynku nawet wydalenie z klanu )
Ciąg dalszy nastapi...
Drobna aktualizacja
Post został pochwalony 2 razy
Ostatnio zmieniony przez Zilveno dnia Pią 12:59, 06 Cze 2008, w całości zmieniany 5 razy
|
|